Sunday, December 4, 2011

0
comment

Kebahagiaan disebalik tabir

Kebahagiaan disebalik tabir

Hah saya igt lgi mase f.1 igt mase daftar tuhh..masuk ikot pagar kecik..muka semua time tu cm cibai nerd…termasuklah saya..dulu saya fikir dewan besar tu rumah teres..cm other said..”whoa teres…kot skolah niehh” haha mmg xbole belahh…so first time skola kat smkdd1…seluar semua kat atas pusat..haha nmpak benor cm mr. bean..so then about 3weeks later..ade beberapa pelajar diminta tunggu so saya fikir tu mesti pemilihan pengawas..rupa-rupanya btoi…so dulu saya ni f1 F..agak2 bodoh jgak la..harpana jdi pngawas tu only 20% jewhh so saya n kawan saya akma mmberanikn diri jumpa cikgu yuhanis mintak nak jdi pngawas ..so isi borang…tpi hantar sbelum jumaat..so esok jumaat maai gabah giler time tuhh…so pagi2 bute pi la damai cri kedai foto..dulu2 mmg bengap skit..kol 9 kt damai.. mne bukak… ==`..so dh xde pilihan amik gambar raye potong..adess..xpasal2 kne marah..tgk2 anak ade sorang je…lgi sorang dh hilang…haha…so bermulalah saya jdi pengawas pelatih…yg best nyerr abg2 form2 tu semua gangster..tapi dorang hormat ktewang..bila ktewang tegur dorang dengar…sebab tu ktewang sayang abg2 n kakak2 f.2 2009..so isnin tu keputusan sapa yg jdi pngawas…spoil plak time tuhh saya demam…punye xkisah nk datang skola..mak marah “ko nak kemana..ko igt ko tu superman?kuat sangat” haha saya pun baring balik so selasa tu..msok la bilik pengawas…semua pandang..saya pun cm “sah aku xdpt nieh”..then tiba2 dorang ckp “kau dapat fath”…saya punye melompat2!..tpi ade jgak yg xsuke…so minggu depan semua wajib pkai bju pngawas lengkap…so cri punye cari dpt..then skola bangga la kn dpt pkai bju biru…yg kelakar nye..seluar besar cm badut…haah….mmg slengerr…so ktewang ni jenis yg hormat f.2 xbrani nk mlawan apatah lagi nk brcakap..so..see next story


 miss hue...rinduuu sgt kat misss

sangad chomel yawww

0 comments: