Friday, July 6, 2012

2
comment

kenangan..

   bila..macam ni..teringat..masa dul2..dengan arwah adik..kalau hari2 macam ni..selalu keluar jalan2 sama2 dekat rumah sedara...pi jalan2...lumba lari..tetapi sekarang ...semua tu tinggal kenangan...wan rindu waktu itu sangat..wan dapat peluk dia..sayang dia..tapi sekarang..cuma baju2 dia yang wan ada..untuk wan pegang..dan simpan sebagai..kenangan..walaupun wan tahu dia dah takde..wan akan tetap merindui dia..wan sayang dia sepenuh hati wan..wan tahu..wan takkan dapat dia lagi
   untuk selama lamanya..wan takkan pernah..lupakan dia..sebab muka dia..ada di mana2...hummm....memang sedih...bila difikirkan...dia la yang selalu masak utk wan pagi2..dia lah yang selalu kejutkan wan..dia lah yang selalu menjadi tempat wan bercerita kisah sedih dan gembira..dialah tempat wan bermanja...
   dulu wan selalu ajar dia..kalau dia tak tahu..tapi sekarang...semua tuh dah tidak ada!!!tidak ada!!!..semuanya hanyalah duka dan juga kepedihan yang wan rasa....wan harap yang dia akan selalu ada di sisi wan bila wan perlukan dia...tak kira..apapun..wan nak sangat dia ada dekat dengan wan...wan sayang dia sesangat!...wan sanggup korban kan apa saja asalkn adik wan hidup!tolonglah kembalikan dia..kepada..saya...saya sangat menyayangi dia....tuhan!!..wan sedar..yang dia takkan kembali kepada wan...tapi wan minta....dan wan harap dia sentiasa dekat dengan wan...
    dia selalu bantu wan..dia lah adik yang sangat sempurna..untuk wan...dia lah yang sangat..perfect utnuk..wan..dia segala nya bagi wan...walaupun wan tahu dia takkan pernah sedar hakikat itu....wan harap yang dia akan selalu ada...disamping wan...kalau adik ada dekat sini mesti abg..akan peluk adik...dan abg takkan pernah lepaskan adikk...pergi...